top of page

הדברים החשובים ביותר שצריכים לדעת על חברות ניקיון .


מהם הדגשים שכל בעל משרד צריך לשים לב אליהם בבחירת פסק ניקיון למשרדו :

  • רישיון פעילות מטעם משרד התמ"ת

  • לקבלת רישיון זה על החברה לעמוד בתנאים מחמירים, כולל העמדת ערבות בגובה מאות אלפי שקלים. רישיון זה מבטיח לכם שהחברה נבדקה, שהעובדים מקבלים את כל התנאים שמגיעים להם על פי חוק ושחברת הניקיון עומדת בתקן הנדרש בענף.

  • דיני עבודה וזכויות עובדים

היום, לאור החקיקה החדשה בתחום הגברת האכיפה של דיני עבודה, המטילה אחריות אישית גם על מזמיני השירות, חשוב יותר מתמיד לבחור קבלן שעומד בכל דרישות החוק.

  • שמירה על זכויות העובד אנו יודעים שעובדי הניקיון הינם הנכס האמיתי שלנו. עובד מרוצה הינו עובד שמרגיש כי יש תמורה לעבודתו וכי הוא מפרנס את משפחתו בכבוד. עובד כזה הינו תנאי ללקוח מרוצה ולכן חשוב לנו לשמור על זכויות העובדים. עובדיכם מקבלים תמורה הוגנת לעבודתם, כל תנאיהם נשמרים על פי חוק ותלושי השכר שלהם עומדים לרשותכם בכל עת. בנוסף, "יוניק קלין" מעמידה לרשות העובדים נציג אישי שתפקידו לטפל בכל בעיה ועובדינו יודעים תמיד כי יש להם כתובת לפנות אליה.

  • בדיקות שכר"יוניק קלין" מספקת ללקוחותיה בדיקות שכר עבור עובדי הניקיון המסופקים על ידה בהתאם לדרישות החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה התשע"ב.

  • פיקוח יעיל ותגובה מיידית

פיקוח נכון הוא תנאי הכרחי לשמירה על רמת הניקיון במשרדכם לאורך זמן. לשם כך יעמוד לרשותכם מערך פיקוח בכמה רמות:

מפקח אישי – המפקח האישי זמין בכל עת. תפקידו לדאוג לרווחת העובדים המסופקים לכם ולשמירה על איכות השירות השוטף. הוא האוזן הקשבת והכתובת הראשונה אליה תפנו בכל שאלה ובעיה.

מנהל שירות – בכל פניה המצריכה התייחסות נוספת עומד לרשותכם מנהל שירות זמין. מנהל השירות מכיר מקרוב ובאופן אישי כל לקוח ותפקידו להבטיח לכם פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה שלא נפתרה על ידי המפקח האישי.

הנהלה בכירה – לרשות לקוחותינו עומד קו פתוח אל סמנכ"ל השירות של החברה ואל מנכ"ל החברה, וזאת על מנת להבטיח שתוכלו תמיד לפנות גם אל הדרג הגבוה ביותר בחברה בבקשות מיוחדות, נושאים רגישים ואפילו מחמאות.

תגובה מיידית בזמן אמת לתקלות והחלפות לקוחות "יוניק קלין" אינם יכולים להרשות לעצמם משרד לא נקי או חדר ישיבות שאיננו מסודר גם כשעובד הניקיון חלה או לא התייצב במקום העבודה מכל סיבה שהיא. כדי להבטיח את רציפות השירות גם במצבים בלתי צפויים, הקמנו מחלקה ייעודית לטיפול בתקלות כאלו. המחלקה מורכבת ממפקחים ומעובדים כלליים שתפקידם להגיב באופן מיידי לקריאות המפקחים. אנחנו מתחייבים לספק לכם ניקיון בכל יום, בכל מצב ולאורך כל השנה!

  • מיון עובדים קפדני והבטחת סודיות

אמינות עובדי הניקיון, אבטחת מידע ושמירה על סודיותו הינם קריטיים ללקוחות .

עקב כך פיתחנו מערך מיון קפדני במיוחד. רוב עובדי החברה מגיעים בהמלצה על ידי עובדים אחרים שמועסקים בחברה. אנו ממליצים לכל העובדים לצרף אישור על היעדר רישום פלילי, בודקים את תקינות תעודת הזהות שלהם ומבצעים תהליך גיוס בשפת האם של העובד על מנת להבטיח הבנה של הדרישות. בנוסף יכולים לקוחות החברה לבצע ראיון עם העובד המיועד ולאשרו באופן אישי.

אנו שמים דגש עליון על שמירה על סודיות המידע של לקוחותינו ולבקשת לקוחות החברה מוחתמים העובדים על הסכמי סודיות ובמידת הצורך עוברים תחקירי קב"ט באתר הלקוח או בדיקת פוליגרף.

  • פוליסת ביטוח מקיפה

פוליסת הביטוח שלנו הינה מהמקיפות בענף ומתבססת על שנים של מתן שירות למשרדים היוקרתיים בישראל. הפוליסה כוללת ביטוח צד ג', רכוש, חבות מעבידים ואחריות מקצועית (החרגה על פי מהדורת ביט(.

כחברה המטפלת בחלק ממשרדי היוקרה המושקעים ביותר במדינת ישראל אנו מבינים את האחריות המוטלת עלינו לוודא כי עבודת הניקיון נעשית על פי נהלי עבודה מסודרים וכללי בטיחות, וזאת על מנת למזער תקלות ונזקים. בנוסף, כל האביזרים וחומרי הניקוי המסופקים לעבודת הניקיון הינם מוצרי איכות המיוצרים על ידי חברות מובילות ובעלי תו תקן. עם זאת, למקרה הצורך, תעמוד לרשותכם פוליסה מקיפה וסוכן אישי אשר ילווה את הטיפול במקרה עד סיומו.

  • מעטפת שירותים נלווים

על מנת לתת לכם מענה מלא לכל הצרכים במקום אחד, אנו נספק על פי דרישה פתרונות גם לנושאים הבאים:

אספקת מוצרי צריכה וטואלטיקה

ניקיונות יסודיים בעת שיפוץ או מעבר משרד

שטיפת שטיחים

ליטושי אבן והברקה: פוליש וקס \ הברקה קריסטלית

ניקוי חלונות חיצוני באמצעות סנפלינג

ריסוס והדברה

טיפול בהצפות

ניקיון בלחץ קיטור לחניונים וקירות חוץ


מאמרים נבחרים 
מאמרים אחרונים
ארכיון
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page